22.11.11

Visions of Red Hair Stuck in my Head

Vsakič, ko se nekaj bistvenega spremeni v mojem življenju, si zaželim nove frizure. Enkrat sem se postrigla na kratko (to je zame do ramen). Enkrat sem si naredila frufru, kar je res slaba ideja, če so tvoji lasje kodrasti. No, zdaj je spet čas za spremembo. Prepričana sem bila, da si jih bom ob naslednji spremembi dala trajno zravnati, ampak tokrat je drugače. Obsedena sem z rdečo barvo Taylor Tomasi. Strastno si želim takih rdečih las, s prečko na sredi (to že počasi, zelooooo počasi uvajam) in ne preveč kodrastih.

Ogni volta che nella mia vita accade qualcosa di importante ho voglia di cambiare qualcosa ai miei capelli. Una volta li ho tagliati corti (almeno per i miei standard). Una volta ho fatto la frangia, pessima idea se sei riccia. Ero convinta che la prossima volta avrei fatto la contropermanente. Ma questa volta è diverso. Sono ossessionata dai capelli rossi di Taylor Tomasi. Desidero ardentemente capelli rossi, con la riga in mezzo e un po' mossi.



Vsepovsod videvam rdeče glave, res sem obsedena. Poleg Taylor Tomasi obožujem še:

Vedo teste rosse ovunque. Oltre a Taylor Tomasi mi piacciono anche:


Karen Elson

Christino Hendricks, mojo ljubezen iz Mad mena (žensko seveda, Don je itak nedosegljiv).


Christina Hendricks, il mio amore (femminile, Don è irragiungibile per definizione) da Mad men.


Florence Welch, iz skupine / dei Florence and the machine

Nikoli si še nisem pobarvala las in nisem preveč pogumna glede tega. Zato bom verjetno izbrala nekaj malo bolj milega in podobnega moji naravni barvi. Še najbolj mi je všeč Ashley Greene.

Non ho mai tinto i capelli prima d'ora e non sono nemmeno troppo coraggiosa al riguardo. Perciò opterò probabilmente per un tono più simile al mio colore naturale. Quella che mi piace di più è Ashley Greene.


Scarlett Johansson


Julia Roberts

Ashley Greene

5 comments:

  1. mmm... lo stavo meditando anch'io... però una specie di rosso carota (stile karen elson)... come starà con occhi e carnagione scuri???

    ReplyDelete
  2. ma krneki. sem napisala komentar potem pa zapustila stran preden sem dala objavi...
    anyway, js se tut spet spogldujem z rdečo, tokrat v umirjeni bakreni verziji. začela bom z jagodno blond, potem bomo pa videli kako naprej :D

    ReplyDelete
  3. @economista Non ne ho idea, è per questo che sono terrorizzata. Anche se la mia pelle è piuttosto chiara, ho occhi e capelli scuri. Forse sarebbe il caso di iniziare gradualmente giusto per vedere l'effetto.

    @Mendij Yay! Končno nekdo, ki me razume. Moje prijateljice so mi zagrozile, da če se pobarvam ne bodo več govorile z mano, zgleda, da imajo problem z rdečelaskami.

    ReplyDelete
  4. Prijatelijice - beri: Dailan. :)

    ReplyDelete
  5. naravne rdečelaske so najbolj invidirane bejbe na svetu (samo nihče ne prizna)

    ReplyDelete