27.1.12

Ančka Gošnik Godec

Slovenija ima zelo močno tradicijo slikanic. To sem opazila na letošnjem knjižnem sejmu, ko sem zagledala nekatere na novo ilustrirane pravljice, ki sem jih brala v otroštvu (Pekarna Mišmaš, Zvezdica Zaspanka). Prav presunilo me je, ko sem zagledala različne ilustracije od tistih, na katere sem bila navajena. Ob pogovoru s kolegicami se je večina z mano strinjala. Zanimivo, kako se mi zdijo ilustracije nerazdružljive od zgodbe. Marlenka Stupica in Ančka Gošnik Godec sta prvi dve imeni, na kateri pomislim, ko je govora o ilustracijah. Do 11. februarja si v Galeriji Kresija lahko ogledate razstavo ilustracij Ančke Gošnik Godec iz slikanice Zelišča male čarovnice (Polonca Kovač), ki je še danes ena od mojih najljubših otroških knjig.
Katera pa je vaša najljubša knjiga iz otroštva?

Zelišča male čarovnice - Ančka Gošnik Godec

Zelišča male čarovnice - Ančka Gošnik Godec

Zelišča male čarovnice - Ančka Gošnik Godec

Tri botre lisičice - Ančka Gošnik Godec

La Slovenia ha una forte tradizione di libri illustrati per bambini. Me ne sono accorta quest'anno alla fiera del libro a Ljubljana quando ho visto che moltissimi libri che leggevo da piccola avevano disegni nuovi, diversi. Sono rimasta di stucco al vedere illustrazioni diverse da quelle a cui sono abituata. Parlando con amici mi sono accorta di non essere l'unica a pensarla così. Interessante come viviamo illustrazioni e storia come una cosa sola. Marlenka Stupica e Ančka Gošnik Godec sono sicuramente i primi due nomi che mi vengono in mente quando si parla di questo argomento. Fino all'11 di febbraio alla Galerija Kresija (Stritarjeva ulica 6, Ljubljana) potete vedere le illustrazioni di Ančka Gošnik Godec create per il libro Le erbe medicinali della piccola strega (scritto da Polonca Kovač) che era e continua a essere uno dei miei libri preferiti. 
Qual era il vostro libro preferito da bambini? 

4 comments:

  1. imaš prav:) jaz ne maram konzorcija, ker je prevelik in je vedno vse preveč "na kupu", ampak v otroški oddelek grem vedno rade volje pokukat! Slovenske, tuje slikanice, vse bi jih pokupla! In kaj ni prav imenitna zamisel, da so dali Jelki Reichman nalogo, da poslika pročelje od pediatrične klinike? stavba s temi mega ilustracijami je dosti bolj prijetna:-) lupčka pupe, vaš blog je vedno zanimiv!

    ReplyDelete
  2. ok, jaz in slovenščina zadnja leta nismo glih rit in srajca...se piše v al na otroški oddelek?glede bolnice sm gotova, da se rece na otroški oddelek. tukaj ne vem:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na oddelek :) *grammar nazi mode OFF*

      Glede pediatrične se mi zdi ideja super (čeprav mi ilustracije od Jelke niso toliko všeč), sem šla prav poiskat slikice! In nimaš pojma koliko ur sem preždela v Konzorciju in listala knjigice ko sem bila majhna. Vsak obisk Ljubljane - obvezna tappa! Koliko potrpljenja so imeli moji starši... :D

      Delete
  3. O miški, ki si je trebušček raztrgala :)

    ReplyDelete