4.1.12

Diane Arbus @ Jeu de Paume, Paris

V soboto letim v na obisk k Parižanki Nini! Ena od razstav, ki jih bom prihodnji teden obiskala, je prav gotovo tale, saj me slike Diane Arbus od nekdaj zanimajo. Ko sem hodila v srednjo šolo sem v Trstu našla eno tistih street art nalepkic, na njej je bil nekoliko predelan Dianin znameniti portret dečka z igračko - ročno bombo. Tako sem prvič prišla v stik z Diane Arbus. Sledilo je neizbežno raziskovanje na internetu in seveda ogled filma. Sedaj pa bom končno imela priložnost v živo videti retrospektivo 200 fotografij iz njene zapuščine, med temi so tudi nekatere, ki doslej še niso bile objavljenje. 
Ko potujem in si imam priložnost ogledati kako posebej zanimivo začasno razstavo, me to res razveseli. Tako je bilo v Rimu z rastavo o Hermès usnjenih izdelkih
Več o Parizu pa ... po povratku!

Sabato vado a trovare Nina la parigina! Una delle mostre che andrò sicuramente a vedere è questa, dato che il lavoro di Diane Arbus mi interessa da tempo. Quando frequentavo le superiori a Trieste ho trovato un adesivo street art dove c'era il famoso ritratto del bambino con granata giocattolo. Questo è stato il mio primo contatto con Diane Arbus, ovviamente seguito da ricerche in internet e visione del film. Adesso finalmente avrò la possibilità di vedere dal vivo una sua retrospettiva di 200 fotografie in bianco e nero, tra le quali ci sono anche alcune finora inedite. 
Mi mette di buonumore quando viaggio e ho la possibilità di vedere mostre temporanee che mi interessano particolarmente. Così è stato a Roma con la mostra Hermès - L'essenza del cuoio.
Di più su Parigi... dopo il ritorno!

Diane z zgoraj omenjenim portretom Child with Toy Hand Grenade in Central Park, New York City (1962) / Diane con il ritratto del Child with Toy Hand Grenade in Central Park, New York City (1962) 
J. L. Borges









2 comments:

  1. Oh J, me daš v kovček? :)

    Foto poročilo Pariza pa naj bo obsežno :) in lep izlet, seveda

    ReplyDelete
  2. Bi z veseljem, a kaj, ko imam na razpolago samo kovček 56 x 45 x 25 cm... Bom vestno poročala, obljubim, za kvaliteto fotomateriala pa ne jamčim! :P

    ReplyDelete