30.10.12

It's That Time Of The Year Again

No more parka for me. Včeraj sem na poti domov prvič zares občutila mraz. Zimski mraz. K nakupu novega plašča se spravljam že mesec dni. Ko sem v prvi polovici oktobra v Spaziu 11b zagledala tisti moder Cycle plašček, katerega slike ne najdem na spletu, se mi je zdelo blazno zgodaj za nakup zimskega plašča. Kaj zdaj? Zima je za vogalom, jaz pa šklepetam z zobmi. Panika. Želim si plašča, ki me bo po možnosti grel tudi v vrat in glavo.  

No more parka for me. Ieri tornando a casa ho sentito freddo per la prima volta. Quel freddo vero, invernale. E' già da un mese che dico "devo comprare un cappotto". A inizio ottobre, quando ho visto nello Spazio 11b quel capottino blu della Cycle del quale non riesco a trovare alcuna foto in internet, mi sembrava decisamente troppo presto per pensare all'acquisto di un capo invernale. Invece adesso eccoci qua a battere i denti dal freddo, con l'inverno dietro l'angolo. Panico. Voglio un cappotto che mi scaldi anche il collo e la testa, se è possibile. 

Marimekko Huppelus Coat
Marimekko Ympäripyöreä Coat

No comments:

Post a Comment