2.11.12

Steal Your Boyfriend's Clothes

Dolgo sem iskala pravo boyfriend shirt. V trgovinah sem si obsedeno pomerjala moške srajce, a vedno je bilo nekaj narobe - preširoke v ramenih, preozke pri prsih ali predolgi rokavi. Paradoksalno mi ni prišlo na misel, da bi jo poiskala med njegovimi oblekami, nazadnje pa sem jo seveda našla ravno tam. Brooks Brothers srajca, idealne dolžine in oblike. Za malo bolj žensko obliko dodam še pas, v hladnejših dneh pa čez oblečem oversized Woolmark cardigan, ki sem ga kupila v second hand trgovinici s funky prodajalcem ko sem bila v Parizu na obisku pri Nini. Jesenska uniforma. 


Meltin Pot jeans, Brooks Brothers shirt, Benetton belt, Clarks Desert boots, Diptyque Eau des Hesperides perfume, Woolmark cardigan

Ci ho messo un bel po' per trovare la boyfriend shirt perfetta. Nei negozi provavo come una pazza le camicie da uomo, ma c'era sempre qualcosa che non andava: erano troppo larghe nelle spalle o troppo strette sul petto oppure le maniche erano troppo lunghe. Paradossalmente non mi è venuto in mente di cercarla tra i suoi vestiti. Alla fine ovviamente l'ho trovata nel suo armadio. Una camicia Brooks Brothers, lunghezza e forma ideali. Per un tocco più femminile ci metto anche una cinturina e nei giorni freschi aggiungo un oversized cardigan della Woolmark che ho preso in un negozietto second hand con un commesso simpaticissimo a Parigi quando sono andata a trovare Nina. La mia uniforme per l'autunno. 

2 comments:

  1. je super za jesen, jaz bi dala srajco cardigan in pol pas cez cel ambaradan :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobra ideja, ampak potem če mi je vroče, je cel kažin za si slečt cardigan :)

      Delete