10.5.11

Moustachemania!

Brki so povsod. Bolj jih vidimo, bolj jih imamo radi. Brkata moda!
Embraceova Neža jih je narisala na totko in jih tudi izdelala iz pleksija kot obesek ali prstan.

I baffi sono ovunque. Più li vediamo e più ci piacciono. Moda baffuta!
Neža di Embraceverything li ha disegnati su una tote e ha anche fatto dei ciondoli e degli anelli di plexi a forma di baffo.
Embraceverything

Embraceverything
Embraceverything, photo by Pepermint
Peter Ibruegger si je zamislil celo serijo skodelic z brčicami.

Peter Ibruegger ha creato un'intera serie di tazze con i baffi.


Tudi Ninalena je izdelala očalastobrkato grafično ilustracijo, ki mi je super všeč (tako kot vse ostale).

Anche Ninalena ha fatto un'illustrazione grafica che mi piace un sacco (come tutte, d'altronde).


Kaj pa je pravzaprav sprožilo tole razmišljanje o brkih? Na letošnjem Tribeca Film Festivalu je sodeloval tudi spodnji kratkič, ki me je prav navdušil. Kratkiče imam rada iz enakega razloga, zaradi katerega imam rada kratko prozo. Je jedrnata, izvirna in večinoma zabavna. (Tukaj pa si lahko ogledate še druge) Dober ogled!

Vi chiederete cos'è che mi ha fatto scattare una riflessione sui baffi? Al Tribeca Film festival di quest'anno ha partecipato anche il corto che vedete qua sotto. I cortometraggi mi piacciono per lo stesso motivo per il quale mi piace la prosa breve. E' concisa, originale e di solito divertente. Devo dire che Mr. Stache mi ha entusiasmato non poco! (Qua invece potete vedere gli altri cortometraggi che hanno partecipato)
Buona visione!

1 comment: