9.9.11

A Long Awaited Trip






Vsako leto planiram, kako bom v drugi polovici septembra šla na kako potovanje. Lani sem nekaj govoričila o Španiji, a je vse padlo v vodo. Letos pa sem za prihajajoči rojstni dan od boljše polovice dobila karto za... Rim! Tako je, caput mundi je še vedno med mesti, ki jih še nisem obiskala. Minipotovanje bo trajalo slab teden in že zdaj se vznemirjam ob misli, koliko stvari si moram v tem času ogledati. 
Zato me nekaj zanima: vi, ki ste že bili v Rimu, svetujte mi prosim, kaj si naj absolutno ogledam, kaj pa je precenjeno... Seveda so posebno dobrodošli tudi napotki o trgovinah, restavracijah in zanimivih skritih kotičkih, skratka: zanimajo me vse vrste informacij, zlasti tiste, ki jih ne bom dobila v nobenem vodiču!

Ogni anno faccio programmi per qualche viaggetto nella seconda metà di settembre, l'anno scorso farfugliavo qualcosa sulla Spagna ma alla fine non se n'è fatto niente. Quest'anno invece ho ricevuto in regalo per il compleanno (che ancora deve arrivare) dei biglietti per andare a Roma! Eh già, Roma è ancora nella mia lista delle città da visitare. Il miniviaggio durerà una settimana e già adesso sono impaziente per le tante cose da vedere, musei da visitare...
Quindi vi chiedo: voi che siete già stati a Roma, consigli per favore! Cos'è che devo assolutamente vedere, quali sono invece le cose che sono sopravvalutate? Ovviamente sono più che benvenuti anche consigli su negozi, ristoranti e angolini nascosti, in poche parole: ditemi tutto ciò che non troverò scritto nelle guide turistiche! 





Photos: Nika

4 comments:

  1. Villa Borghese, Foro Romano, čim več hribov naokoli Rima, Trastevere (čeprav tja mi ni uspelo!), Musei Capitolini, vila Tivoli (malo izven Rima), čim več bazilik, v nekaterih (pa tudi cerkvah se mi zdi) so dela Caravaggia, Vatikan seveda (za tega si vzemi vsaj en dan, to je kot deset Louvrov) ... Čim več gelaterij, fontana di Trevi je vsekakor vredna obiska, pa vsi možni trgi in ostale fontane ... izgubljanje po ozkih uličicah in tistih ogromnih z masami turistov ... pitje vode iz Barcaccie (tudi fontana), dobro italijansko kosilo, muzej starega Rima (žal se ne spomnim originalnega imena) in tako naprej. Čim bolj spontano in po občutku, meni se nič v Rimu ni zdelo nevredno obiska :) in UŽIVAJ! Res je lepo :)

    ReplyDelete
  2. Uf, kaj naj sedaj, napišem roman, najbolje :)

    Torej, Trastevere je, kot si opazila, moja najljubša rimska četrt. Je očarljiva, ima ful luštnih kafičev, dobrih gostilnic, trgovinic (tam ni chain store zadev) pa tudi vibe tam mi je malo bolj podoben kakšnim toskanskim mestom kot pa centru Rima, ki je meni grozen - pač masovni turizem. Via del Corso ima sicer miljon trgovin, vendar meni sploh ni všeč, za kakšne chain stores so mi ljubše ulice med Vatikanskimi muzeji in metro postajo Lepanto. Glede vintage zadev ali kakšnih bolj lokalnih ustvarjalcev žal ne morem svetovati.

    Potem galerije- v dveh tednih sem jih obiskala precej, nujne so zgolj tri. Najprej Kapitolinski muzej s Piazzo del Campidoglio, to je meni najbolj čaroben muzej (in trg) v Rimu, pojdi tja popoldan, proti večeru in na streho muzeja na kavo - razgled je amazing. Galeria Borghese, zaradi Berninija (jaz tam kar stojim in stojim). Pa Vatikanski, če je čas, je seveda skoraj obvezen (pa v Vatikanski baziliki nujen pogled na Michelangelovo Pieta, ampak saj to že veš). V moderne zadeve še nisem zašla, žal, čuvam za prihodnjič :)

    Trgi - Campo de Fiori za aperol in druženje zvečer, Piazza di Spagna za opazovanje ljudi, fontana di Trevi najbolje ob 6 zjutraj :) hec, ampak tam je vedno toliko ljudi, da se ti zmeša. Piazza Navona seveda tudi.

    Hrana - tista gostilnica v Trasteveru, saj si napisala že komentar, za pico pa v študentsko četrt San Lorenzo v picerijo Formula Uno, res poceni in dobro + lokalno vino je kul. Če boš šla, tu poskusi še Fiori di zucca, s kolegico govoriva o njih že tri leta in letos sem se vrnila, pa so bile enako dobre). Ta okoliš je res kul, ker je tak študentski vibe.

    Kaj še? Od spomenikov Forum, od cerkev San Pietri in Vincoli (zaradi Michelangelovega Mojzesa), potem pa kar čim več sprehajanja in odkrivanja neznanega. Vodiči so itak precenjeni :)

    Upam, da sem malo malo v pomoč, kaj naj rečem kot pa da ti zavidam trenutno in ti želim, da se imaš resnično lepo, navsezadnje je to večno mesto :)

    n.

    ReplyDelete
  3. Hm. Samo šetaj po ulicah in naletela boš vedno na nekaj lepega. Če ne bodo lepe stavbe, kar iskreno ne verjamem, bodo pa lepo simpatični ljudje.
    Nekaj malega o Rimu.

    ReplyDelete