29.10.10

Goodbye

Dragi prijatelji, pred časom sem vam napovedala, da kupujem letalske vozovnice. Stvari so se na srečo prav izšle, tako da bom jutri ob tej uri že uživala v maroški prijetni temperaturi. Za nekaj dni me torej ne bo pri računalniku, zato vam želim dobre počitnice in čimveč uživanja. Medtem se skušam odločiti, kaj naj vzamem s sabo. Iti z mraza na toplo je res težko kar se prtljage tiče. Edino, kar je za trenutek gotovo, je da bo z mano prišel moj nov Lush trdi šampon, ki izjemno lepo diši.

Ps: To je najin stoti post. Kdo bi si mislil, da bo ta kotiček dobil toliko prijateljev in bralcev in nama nudil vedno nove izzive in zadoščenja. Hvala vsem vam!



Cari amici. Tempo fa vi avevo detto che stavo comprando dei biglietti aerei. Ebbene, domani a quest'ora mi starò già godendo la piacevole temperatura marocchina. Per un paio di giorni sarò lontana dal computer, perciò vi auguro buone vacanze e tanto divertimento. Nel frattempo sto tentando di decidere cosa portarmi. Andare dal freddo al caldo è veramente difficile per quanto riguarda i bagagli. L'unica cosa sicura per il momento è che verrà con me il mio nuovo shampoo solido Lush, che ha un profumo veramente buono.

Ps: Questo è il nostro centesimo post. Nessuno poteva immaginare che questo angolino potesse avere così tanti amici e lettori e che ci potesse offrire sempre nuove sfide e soddisfazioni. Grazie a tutti voi!


5 comments:

  1. Ravno včeraj sem razmišljala, kako zelo bi se mi prilegel dopust v Egiptu. Čestitam za stoti post (brali bomo še naprej :) ) in ti želim maksimalno uživancijo v Maroku.

    ReplyDelete
  2. wow ke fortunata! buona vacanza allora...fai tante fotine da farci vedere al tuo ritorno!

    ReplyDelete
  3. iii, meni če rata grem konc februarja!!!boš znala svetovat!!!uživi!
    (ps: trdi šampon lush rocks!!)
    mez

    ReplyDelete
  4. Ohhh, Maroko je DEBEST!!!! Še se boš vračala!

    ReplyDelete
  5. Oh, se mi zdi, da vsi nekam potujete :)
    lepo potovanje, veliko navdiha + hura za stoto objavo

    ReplyDelete