9.10.10

Perfect Visual Wrapping For the Feet

Brskajoč po omrežju sem naletela na dansko znamko sneakersov Shoe The Bear. Thomas Frederiksen in Jakob Fuglsang si vsako sezono izbereta nove sodelavce. Čast je letošnjo zimo doletela kreativno dvojico shft. Naslov za post sem sicer ukradla spletni strani Behance, ampak to zato, ker je to popolno edino možno ime za takele čeveljce. Pa še udobni in topli zgledajo! Dobro, v ljubljanski zimski plundri bi bili neuporabni, ampak who cares? Če bi sledila tej logiki, bi morala precejšnji del zime pretičati v neudobnih gojzarjih. Ne, hvala. Moja wishlist se iz dneva v dan polni, točno obratno pa se dogaja na mojem bančnem računu. Tukaj so moji najljubši, prvi trije iz A/W 2010, zadnji pa iz S/S 2010 - morala sem jih dodati, ker so Fiat Tribute, Fiat Uno pa je bil eden od prvih avtov, ki sem jih vozila - za spačkom, seveda.
Kako sta se po vašem mnenju odrezala kreativca, ki se skrivata pod imenom shft?

Curiosando nella rete ho trovato la marca di sneakers danese Shoe The Bear. Thomas Frederiksen e Jakob Fuglsang, i creativi del suddetto brand, scelgono dei nuovi collaboratori. Quest'inverno l'onore è toccato al duo creativo shft. Il titolo per il post l'ho rubato al sito Behance perchè è semplicemente la definizione perfetta l'unica definizione possibile per queste scarpe. E poi sembrano anche comode e calducce! Vabbe, nel plotch (ehm, non so come si dice neve sciolta) di Ljubljana non sarebbero poi tanto utili, ma who cares? Se seguissi questa logica dovrei cuccarmi le pedule da montagna per un bel pezzo dell'inverno. No, grazie. La mia wishlist cresce a vista d'occhio, il che purtroppo non si potrebbe dire del mio conto in banca. Vi posto le foto delle mie preferite, le prime tre paia di scarpe sono dell'A/W 2010 mentre le ultimi della S/S 2010. Questi ultime mi sono piaciute subito poichè sono un Fiat Tribute e la Fiat Uno è stata una delle prime macchine che ho guidato - dopo la due cavalli, ovviamente.
Che ne dite del lavoro svolto dai creativi che si nascondono dietro al nome shft?







Barkolana se bliža in vedno bolj bi rada nekam zbežala dokler se ta norija ne umiri. HELP!

La Barcolana è sempre più vicina e il mio desiderio di nascondermi da qualche parte fino a quando non finisce questo caos è sempre più grande. HELP!

No comments:

Post a Comment