18.11.10

Ted, when you need inspiration

Včasih mine dan ali teden, ko nimamo inspiracije. To zna biti hudo, počutiš se praznega.
Poleti sem sodelovala na seminarju IEDC na Bledu (kamor se med drugim vračam naslednji vikend, jupi!). Poleg vseh zanimivih stvari, ki smo se jih tam naučili in ljudi, ki sem spoznala, mi je s programa ostalo še to: www.ted.com. To je stran, kjer je vse polno ljudi, ki želijo izpostaviti svoje ideje. Res se najde vsega, nekateri govori pa ti res povrnejo navdih in voljo do dela. Moj najljubši govor je Jobsov (sovražniki Appla, tudi vi bi ga morali poslušati!).

A volte passa un giorno o una settimana, in cui siamo senza ispirazione. Può essere dura sentirsi vuoti.
Quest'estate ho partecipato ad un programma allo IEDC di Bled (dove tornerò il prossimo weekend, hurrà!). Oltre a tutte le cose interessanti che abbiamo imparato e la gente incontrata, mi è rimasto anche questo: www.ted.com. È una pagina piena di gente che vuole illustrare le proprie idee. Si trova di tutto ed alcuni video ti fanno tornare ispirazione e voglia di fare. Il mio preferito è quello di Jobs (nemici di Apple, dovreste ascoltarlo anche voi!).


2 comments:

  1. daj, jaz tudi gledam TEDse. glih prejsnji teden sem nazadnje poslusala isabel allende!
    ma tudi v Ita so poskusli narest nekaj podobnega, meni se zdi da ravno novembra nekje v blizini Coma.en mesec al dva od tega je bil clanek na L'espresso, da bo.
    ok, neham ti smetit blog!
    martina

    ReplyDelete
  2. Znam da delajo konference malo povsod in povabijo ljudi naj govorijo, nisem znala da so naredili eno v Italiji. In ne smetis bloga, prav nasprotno!

    ReplyDelete