24.11.10

Garbage Art And Much More

Material, s katerim Vik Muniz oblikuje svoje umetnine, ne bi mogel biti bolj aktualen, no, vsaj v Italiji. V časopisih vsak dan beremo o smeteh, ki se v kupih nabirajo v Neaplju. Tukaj si lahko ogledate trailer o Munizovem projektu Wasteland.
Ob pogledu na spodnje slike sem se zamislila nad količino smeti, ki jih vsak dan pridelamo. Sem mnenja, da bi morala biti reciklaža odpadkov obvezna, vsaj za papir, embalažo in steklo.


Vik Muniz crea le sue opere d'arte con i rifiuti, materiale che almeno in Italia non potrebbe essere più attuale. Ogni giorno leggiamo sui giornali notizie aberranti sulla spazzatura che si accumula sulle vie di Napoli. Qui potete vedere il trailer del progetto Wasteland di Muniz.
Osservando le foto sottostanti mi sono fermata a riflettere sulla quantità dei rifiuti che produciamo ogni giorno. Penso che il riciclaggio dei rifiuti dovrebbe essere obbligatorio, almeno per la carta, imballaggi vari e il vetro.







Brazilski umetnik je pred tem ustvarjal s številnimi nekonvencionalnimi materiali: z žico ...

L'artista brasiliano in passato ha usato tanti altri materiali non convenzionali: il fil di ferro ...


... z nitko ...

... il filo per cucire ...


... z bombažem ...

... il cotone ...


... z oblaki nad Manhattnom ...

... le nuvole sopra Manhattan ...


... s špageti ...

... gli spaghetti ...


... s čokolado ...

... la cioccolata ...


... s sladkorjem ...

... lo zucchero ...


... z marmelado, arašidovim maslom in drugimi.

... la marmellata, il burro di arachidi e tanti altri.



3 comments:

  1. Vau, sploh tista šesta slika je super. Reciklaža, se popolnoma strinjam, tudi z vsem, kar nastane iz tega.
    Hrana in umetnost mi še vedno nekako ne gresta skupaj :)
    me pa vse skupaj precej spominja na dekle (imena žal ne vem), ki riše v pesek in je zmagala na neki zadevi, podobni Idolu.

    Še vedno pa ne prebolim lepe zelene torbe, sem brskala po spletni strani in se zagledala v modro :)

    ReplyDelete
  2. Jaz sem kolebala med zeleno in rdečo, naposled sem se odločila za zeleno ker se mi je zdela rdeča nekako preveč klasična šolska torba in res - na LIFFu sem v filmu Stella, ki se odvija v 70. letih, zasledila obilico podobnih rdečih torb.. :)

    ReplyDelete