26.1.11

Polyvore

Eva nam je pred časom razkrila pravi mali zaklad, zaradi katerega kar naprej zgubljam čas. Polyvore je res zabavna stvarca, čeprav bi bilo še lepše imeti vse, kar daš na kolaž.

Eva ci ha fatto scoprire un piccolo tesoro, grazie al quale sto perdendo un mucchio di tempo. Polyvore è veramente divertente, e lo sarebbe ancora di più se si potesse avere tutte le cose che metti nel collage.

Kot prvi poskus sem ustvarila kolaž z barvami iz pomladanskih kolekcij, o katerih sem poročala tukaj. Kaj se vam zdi?

Come prova ho creato un collage con i colori delle collezioni PE 2011, dei quali ho già parlato quì. Cosa ne pensate?



3 comments:

  1. Tale Poly je tudi nekakšno odkritje :) jaz sem, ko sem ga našla, tri noči samo sestavljala stvari skupaj :) potem pa me je malo minilo (ker je toliko lepih stvari, ki so resnično predrage)

    tukajle mi je všeč siva in rozasta bež :)

    ReplyDelete
  2. Meni je Polyvore tak fin nadomestek šopinga, da mi podobno zadovoljstvo, ampak seveda zastonj. ;)

    ReplyDelete
  3. Bello :-)
    Io adoro giocare con Polyvore!
    Questi colori mi ispirano un sacco, specialmente il giallo intenso, l'arancio pallido delle scarpe e l'acquamarina degli orecchini!

    ReplyDelete