11.1.11

"Donde no hay libros, hace frio. Vale para las casas, las ciudades, los paises ..."



Danes sem po zajtrku kot vedno prižgala računalnik, da bi pregledala mail, novice, bloge... In ostala brez besed. Julie Alvarez je na svojem blogu objavila novico o smrti argentinske pisateljice Marie Elene Walsh. Novica me je res prizadela, saj sem celo otroštvo poslušala njene pesmi, pridno prebirala njene knjigice in opazovala prekrasne ilustracije izpod roke Pedra Vilarja, ki so krasile njene knjige. Mama me je vsako jutro zbudila s petjem pesmi Canción para vestirse. Maria Elena je tudi avtorica moje najljubše pravljice iz otroštva z naslovom... Dailan Kifki. Knjigo sem podedovala od mame, njej pa jo je podaril brat, ko je bila še majhna. Dailan Kifki je slon, ki se lepega dne kar pojavi v življenju neke družine in ji popolnoma zmeša štrene. Kljub temu pa se družina po vseh preživelih dogodivščinah nanj zelo naveže. Žal knjige nimam s sabo v Ljubljani, drugače bi objavila več ilustracij, zaenkrat bom objavila tiste, ki sem jih našla na spletu. Mislim, da vsi veste, kakšen je občutek, ko naletiš na novico o izginotju neke osebnosti, ki je iz raznoraznih razlogov v tvojem življenju imela nek simboličen pomen. 
Maria Elena Walsh je za sabo pustila prekrasen zaklad in vem, da se bo na moje ustnice vedno, ko bom listala strani njenih knjig, prikradel nasmeh. Hvala ti, Maria Elena! 

Stamttina dopo la colazione ho acceso il computer per controllare la mail, le notizie, i blog... E sono rimasta senza parole. Julie Alvarez ha pubblicato sul suo blog la notizia sulla morte della scrittrice argentina Maria Elena Walsh. La notizia mi ha veramente turbato, poichè da bambina ho passato tantissimo tempo ascoltando le sue canzoni, leggendo i suoi libri e osservando le bellissime illustrazioni di Pedro Vilar che decoravano le sue storie. Ogni mattina la mamma mi svegliava cantando la Canción para vestirse. Ed è propro lei l'autrice della mia storia preferita dai tempi dell'infanzia che porta il titolo... Dailan Kifki. Ho ricevuto il libro da mia mamma, che a sua volta l'aveva ricevuto quand'era piccolina da suo fratello. La storia parla di un elefante, Dailan Kifki, che piomba nella vita di una famiglia scombussolandone totalmente i ritmi, la quale però finisce ad affezionarsi tantissimo al simpatico pachiderma. Purtroppo il libro ce l'ho a Trieste, altrimenti pubblicherei svariati disegni dal libro, per ora posterò quei pochi che ho trovato in rete. Mi immagino che tutti voi sappiate come ci si sente quando si apprende la notizia sulla scomparsa di una persona che per svariati motivi ha avuto un significato simbolico nella nostra vita. 
Maria Elena Walsh ci ha lasciato un tesoro prezioso e so che ogni volta che andrò a sfogliare uno dei suoi libri il sorriso non tarderà ad arrivare sulle mie labbra. Grazie, Maria Elena!




Photos from: Cuatrogatos





No comments:

Post a Comment