21.6.11

Versace for H&M

Zjutraj odprem Twitter in prvo, kar opazim, je vseprisotno navdušenje nad Versace+H&M kolekcijo. Pomislim: oh, super, komaj čakam. Potem pa se zavedam, da sploh nisem oboževalka te znamke. Niti je ne poznam dovolj. In predvsem: Donatella. Nimam predsodkov do izgleda/oblačenja oblikovalcev, zanima me predvsem njihovo delo. Vsekakor mislim, da morajo kot predstavniki modnih hiš dati nekaj nase. Donatella očitno da nekaj nase, ampak rezultat je zame večkrat slabši kot nekateri modni kiksi Miuccie Prada. Od peroksida sežgani lasje in ustnice kot čolniček. Spominja me na Valerio Marini, ki je zame vse prej kot elegantna. Mogoče mislim narobe, mogoče so le predsodki, a Versace zelo verjetno ne bo nikoli blizu mojemu okusu. Za vse tiste pa, ki to kolekcijo nestrpno pričakujete, je spodaj video.

Stamattina ho aperto Twitter e la prima cosa che mi è saltata agli occhi era l'entusiasmo dilagante per la collezione Versace+H&M. Ho pensato: oh, super, non vedo l'ora. E dopo mi sono accorta di non essere una fan di questo marchio. Non lo conosco nemmeno bene. Ma soprattutto: Donatella. Non ho pregiudizi sul look degli stilisti, mi interessa di più il loro lavoro. Penso però che come rappresentanti delle loro firme dovrebbero impegnarsi almeno in parte. Donatella pare si impegni, ma i risultati sono peggiori di alcuni scivoloni di Miuccia Prada. I capelli bruciati dall'acqua ossigenata e le labbra a forma di gommone... Mi ricorda tanto Valeria Marini, che è per me tutto il contrario dell'eleganza. Forse sbaglio, forse sono solo pregiudizi, ma penso che Versace non sarà mai vicino ai miei gusti. Per tutti quelli che invece aspettate con ansia, vi posto il video.

3 comments:

  1. Anonymous21/6/11 18:46

    Sono d'accordo con te su Donatella Versace, spero che la collezione H&M+Versace non deluda però!

    ReplyDelete
  2. Brrrr... spaventosa Donatella!!!
    E' veramente una caricatura vivente.
    E sono d'accordo con te: saranno pregiudizi ma non comprerei mai un suo capo!
    Baci :-***
    E grazie mille per la ricetta :-)

    ReplyDelete
  3. Donatella je bila taka fina južnjaška bunkara vendar bo nekaj v vodi, tam na severu, ker se ženske po 40 spreminjajo v Blob;I

    ReplyDelete