4.5.10

Umbrellas

Za malo menjati, je danes v Vidmu deževno. Pred kratkim se je moj zvest rožnat dežnik z bananami (grozen, vseeno pa je imel to prednost, da mi ga na faksu ni nihče pobral - študiram inženirstvo) pokvaril, tako da se znajdem v najbolj deževnem italijanskem mestu brez vsakršne zaščite pred padavinami.
Nisem še odločila, kakšen bo moj naslednji dežnik. Čeprav so majhni dežniki gotovo udobni, se mi zdijo klasični elegantnejši.


Tanto per cambiare, oggi a Udine piove. Qualche tempo fa il mio fedele ombrello rosa con le banane (orrendo per dire la verità, ma a prova di furto se studi ingegneria) si è rotto. E adesso mi ritrovo nel capoluogo più piovoso d' Italia senza una protezione contro la pioggia.
Non ho ancora deciso quale sarà il prossimo acquisto. Anche se i compatti sono sicuramente più comodi da portare in giro, trovo quelli classici molto più eleganti.




Tale je Totes-ov, ki je največji svetovni proizvajalec dežnikov.
Questo è di Totes, il più grande produttore mondiale di ombrelli.


Gucci, 350€ (?!?)

Tile se mi zdijo kar lušni, me spravijo v dobro voljo.
Questi mi sembrano carini, ti mettono di buon umore.


Lanvin


Burberry, morda moj najljubši, čeprav ni slab niti tale Chanelov.
Burberry, forse il mio preferito. Anche se nemmeno questo di Chanel è da buttare.


No comments:

Post a Comment