12.5.10

Spring, books, palačinke


Letos je Ljubljana svetovna prestolnica knjige, vsaki dan kar mrgoli zanimivih dogodkov. Danes sem bila na Mednarodnem simpoziju Ivana Cankarja, med odmorom pila kavo in jo tudi nonšalantno polila po belem prtu. Seveda pred vsemi udeleženci in predavatelji simpozija. Pa kaj, lahko bi se zgodilo tudi komu od njih! Nakupila sem kar 3 zanimive knjige iz žepne Beletrinine zbirke (za 9€!). Komaj čakam, da izidejo nove. V kratkem se torej spopadem z Žižkom oz. z njegovo knjigo, briga me za študijsko literaturo, sita sem je. Rabim ex libris žig (a hint for a gift!).. Zvečer sem pekla palačinke, družinska večerja s cimri. Nom nom nom. Rada imam take dneve.

Quest'anno Ljubljana è la capitale mondiale del libro, ogni giorno ci sono mille eventi interessanti. Oggi sono andata al simposio internazionale su Ivan Cankar. Durante la pausa ho versato il caffè con grande nonchalance sulla tovaglia bianca davanti a tutti gli accademici che partecipavano al simposio. E vabbè, sarebbe potuto succedere a qualcuno di loro! Ho comprato 3 libri interessanti della raccolta tascabile di Beletrina (per 9€!). A breve affronterò Žižek ovvero il suo libro. Basta con la lettura per gli esami, non ce la faccio più. Mi serve un timbro ex libris (a hint for a gift!).. Di sera ho fatto le crepes, cena di famiglia con i coinquilini. Nom nom nom.




Cimra Teja, hvala za slike!
Cimra Teja, grazie per le foto!





2 comments:

  1. ooh!tutte noi impegnate tra i libri vedo:)

    ReplyDelete
  2. Anonymous13/5/10 13:56

    :) jst imam tudi rada take dneve.. tako da pricakujemo se palacink;) in seveda se dooosti vec knjig (maledetta ljubljana ki me spravlja v skusnjavo!

    ReplyDelete