2.6.10

Coffee Break

Med študijem človek rabi nadpovprečno število odmorov. Tako se zgodi, da je po kosilu nujno, da se skuha kava in piškotki namažejo z nutello. Mimogrede se pojavi briljantna ideja, kako bomo vse to malček pofotografirali, tako da gre še ena ura mimo. Brez učenja, seveda. 
Starinsko posodo za kavo mi je podarila nona, snubila pa sem jo več let. 

Special thanks to Teja

Durante lo studio si ha uno straordinario bisogno di pause. Così succede che dopo pranzo bisogna assolutamente preparare il caffè e spalmare la nutella sui biscotti. Nel frattempo spunta l'idea brillante di fotografare il tutto e così passa un'altra ora. Senza studiare, ovviamente. 
Il contenitore per il caffè me l'ha regalato la nonna, è vecchissimo e l'ho corteggiato per diversi anni. 

4 comments:

  1. tudi jaz hočem!!! jaz ne znam niti več kolko pavz sem nardila danes...sigurno vsake pol ure :)

    ReplyDelete
  2. Anonymous3/6/10 11:22

    Všeč mi je posoda, všeč mi je kava in všeč so mi piškotki. <3 Dober izbor, dober okus. Tista krpa zadaj pa sploh, good work ^^

    ReplyDelete
  3. Anonymous3/6/10 15:16

    "I believe the nicest and sweetest days are not those on which anything very splendid or wonderful or exciting happens, but just those that bring simple little pleasures, following one another softly, like pearls slipping off a string."
    ~ L.M. Montgomery

    ReplyDelete
  4. :-D Anche io e le mie amiche ai tempi dell'università durante le maratone di studio facevamo sempre le pause pomeridiane a base di Nutella! A volte abbiamo mangiato delle baguette intere! O addirittura abbiamo finito dei barattoli a cucchiaiate :-D

    ReplyDelete