7.6.10

A Gift to myself

Izpiti so tu. Niti niso še dobro začeli, jaz pa si že želim, da bi bilo vsega konec. Včeraj ponoči sem doživela miniaturni živčni zlom, zaradi učenja, seveda. Vseeno pa se te dni nisem ničesar prikrajšala: v petek sem šla malo poškilit Vintage vikend v Faranduli - žal nič posebnega, mogoče sem bila prepozna in so že vse zanimive kose pokupili, ne vem, toda zdelo se mi je, da je nekdo izpraznil omaro in med svoje dal še nekaj maminih/babičinih oblačil. Precej je bilo kosov iz H&Ma, ki ga nekako ne morem postaviti v kontekst vintage oblačil. Tudi kaka Tally Weijl majčka se je znašla tam (!?). Eden izmed redkih omembe vrednih vintage kosov je bil Burberry trench, cena niti ni bila tako slaba. V soboto pa je bil v centru knjižni objem - najdaljša "stojnica" knjig za 1€. Žal knjige niso bile razporejene po nekem logičnem redu (ali vsaj po jezikih) ampak so bile malo nametane po naključnem zaporedju. Ko je pač nekdo kupil knjigo, so na njeno mesto dali novo. Za bogat izkupiček bi morala ostati dlje, tako pa sem izbrskala le 2, ki sta me zares zanimali. Košutova mi bo (upam) prišla prav za diplomsko - haha razmišljamo dolgoročno. V Bernikovi pa so razprave o meni zelo zanimivih literarnih temah (Faust, Sonetni venec, moderna, Josip Vidmar). Naletela sem tudi na par izjemno kjutsi stojnic na Šuštarskem mostu - Fensišmensi, Lončarija Nives Ratkajec (ok spletna stran je obupna, ampak njeni izdelki so prelepi, zlasti skodelice). Ustavila sem se pri Nives in srce mi ni dalo, da bi domov odšla praznih rok. Izbrala sem to lepotico.






E' tempo di esami. Sebbene siano appena iniziati io ne sogno già la fine. Ieri notte ho avuto una mini crisi di nervi - causa studio ovviamente. Nonostante questo nel weekend non mi sono fatta mancare niente: venerdì sono andata a dare un'occhiata al Vintage weekend nel negozio Farandula. Purtroppo niente di speciale, forse sono arrivata troppo tardi quando tutti i pezzi interessanti sono già stati venduti. In realtà mi è sembrato che qualcuno abbia svuotato l'armadio mettendoci in mezzo qualche vestito della mamma/nonna. C'erano parecchi vestiti di H&M - scusate, non ho niente contro questa catena, ma proprio non riesco a collegarla col contesto vintage! C'erano anche magliette Tally Weijl (!?). Uno dei pochi pezzi degni di menzione era un trench Burberry, il prezzo non era neanche male. Sabato in centro c'era l'evento L'abbraccio di libri - la più lunga bancarella di libri per 1€. Ahimè i libri non erano disposti secondo un ordine logico (o almeno per lingua) ma erano messi un po' a casaccio. Quando qualcuno comprava un libro ne mettevano un altro per riempire il vuoto. Quindi sarei dovuta stare più a lungo per scovare qualche affare, così ho trovato solo 2 libri che mi interessavano davvero. Uno dei due dovrebbe adirittura essermi utile per la tesi. Sul Ponte dei calzolai c'erano un paio di carinissime bancarelle, tra le quali Fensišmensi e Nives Ratkajec Pottery (ok il sito è terribile ma i suoi manufatti mi piacciono molto, soprattutto le ciotoline). Non potevo tornare a casa a mani vuote, così mi sono fatta un piccolo regalino. Ho scelto questa bellezza.

2 comments:

  1. Anonymous9/6/10 09:58

    Škoda da si Vintage vikend zamudila, v četrtek je blo tolk folka da je v dveh urah šlo skor vse z vintage rackov...pa sej second hand tut ni bil švoh. Lepa skodelica x

    ReplyDelete
  2. ful lepa skodelica.. čestitam za izbiro! :)

    ReplyDelete