11.6.10

Waiting...

Rada bi vam postregla s kakšnim novim svežim postom ki vam razlaga, koliko krasnih stvari se dogaja v mojem življenju. Pa se ne. Kratko malo: učim se. To je moja dnevna rutina. Nobenih koncertov, razstav, otvoritev. Še shoppinga in aperitivov primanjkuje. Vrnila sem se na domače tržaško poddeželje, kjer je vsaj temperatura znosna. Čeprav malce pogrešam videmske ulice in večerno kolesarjenje po centru, mi prav ne manjka študentska soba v 4. nadstropju. Povprečna temperatura: 30 stopinj. No tako... Vrnila se bom h svoji plavi knjigi, čakajoč na nedeljo, ko se bom šla malce razvedrit na regato. Upajmo, da ne bo deževno, da že enkrat odpravim s tem prvim skokom v morje. Poleg tega pa me v nedeljo čaka še izlet v Ljubljano. Destination: Bob Dylan in concert!

Vorrei potervi offrire un nuovo post pieno di fantastiche avventure che mi stanno capitando. Ma non mi stanno capitando. In poche parole: sto studiando. Questa è la mia routine quotidiana. Niente concerti, mostre, inaugurazioni. Nemmeno shopping e aperitivi. Sono tornata a casa, nella periferia di Trieste, dove almeno la temperatura è sopportabile. Anche se mi mancano un po' le vie di Udine e i giri in bici serali per il centro, non posso dire che mi manca la mia stanza da studente al quarto piano. Temperatura media: 30 gradi. Sarà meglio che ritorni al mio libro blu, aspettando domenica, quando andrò ad una regata. Speriamo che faccia bel tempo, così finalmente farò il primo bagno della stagione. Oltre a questo, domenica mi aspetta anche una gita a Lubiana. Destinazione: Bob Dylan in concerto!


Danes / Oggi


V nedeljo! / Domenica!


1 comment:

  1. Buono studio e divertiti al concerto di Bob Dylan!

    ReplyDelete