11.6.10

Youth In Revolt

Končno. Odkar je Mendij objavila trailer na blogu sem komaj čakala, kdaj ga bom videla. Glede na to, da sem kar navdušena nad tem Michaelom, je bilo jasno, da mi bo film všeč. Sploh zaradi Francoisa. Francois Dillinger je alter ego, ki si ga Nick Twisp (Michael Cera) omisli, da bi lahko osvojil lepo Sheeni Saunders (Portia Doubleday). Zato pa mora postati "very, very bad" (no, ta quote me malo spominja na Beyonce v Telephone skupaj z Lady Gaga). Všeč mi je Nickov outfit, ko gre k Sheeni domov na večerjo na zahvalni dan. Sprašujem se, če je Cera sploh sposoben igrati kako vlogo, ki ni nedolžen, dobrodušen lolek, ki babicam vselej pomaga prečkati cesto in je do punc vedno izjemno prijazen, čeprav ga te še opazijo ne. Tak je namreč v vseh filmih, ki sem jih doslej videla (Juno, Nick and Norah's Infinite playlist, Superbad). In žal, naj bo še tako luškan, prej ali slej se ga bomo naveličali.

Francois Dillinger

Nick Twisp 
       

Well dressed

I want to wear you like the crown that you are, then tickle your belly button from the inside.”
"If that's okay with you."


Finalmente. Da quando Mendij ha pubblicato il trailer sul blog ero impaziente di vederlo. Considerando il fatto che Cera mi piace parecchio era quasi sicuro che anche il film mi sarebbe piaciuto. Tanto più grazie a Francois. Francois Dillinger è l'alter ego che Nick Twisp (Michael Cera) è costretto ad inventarsi per conquistare Sheeni Saunders (Portia Doubleday). Ma per riuscirci deve diventare "very, very bad" (questa quote mi ricorda parecchio Beyonce in Telephone con Lady Gaga). Mi piace l'outfit di Nick quando va a casa di Sheeni per la cena di ringraziamento. Mi chiedo se Michael Cera sia capace di fare ruoli che non siano il solito ragazzo buono e innocente che aiuta sempre le vecchiette ad attraversare la strada ed è sempre gentile con le ragazze che puntualmente lo ignorano. Perchè è così in tutti i film che ho visto fino ad ora (Juno, Nick and Norah's Infinite playlist, Superbad). E mi dispiace dirlo, ma per quanto carino sia, prima o poi ci stuferemo. 

No comments:

Post a Comment