13.6.10

Uterqüe





Na Inside Am-Lul's Closet sem zagledala prelepe zelene čeveljce, zato me je radovednost popeljala na spletno stran Uterqüe, kjer sicer nisem našla dotičnih čevljev, pač pa veliko usnjeno torbo (tako iščem že pribl. 100 let), smešno zapestnico in lepa poletna očala. Aja, pa tudi Frida Kahlo-inspired torbice imajo, ki mi sicer niso toliko všeč, ampak priznam, da so kar simpatične. Gremo malo v Španijo? 
Krivi čeveljci / Le scarpe colpevoli

Sul blog Inside Am-Lul's Closet ho visto un paio di scarpette verdi bellissime e così la curiosità mi ha portato sul sito di Uterqüe, dove non ho trovato le suddette scarpette ma in compenso sono incappata in una grande borsa di pelle (sto cercando una borsa così da cca. 100 anni), un braccialetto buffo e degli occhiali estivi bellissimi. Ah si, hanno anche borsette Frida Kahlo-inspired, che mi piacciono di meno, ma devo dire che sono veramente simpatiche. Andiamo a fare un giro in Spagna? 
A ni popolna? / Non è perfetta?
"In the summertime when the weather is high, you can chase right up and touch the sky.."

P.s.: Medtem ko sem pisala ta post je Slovenija zadela svoj prvi gol na SP2010 in na Twitterju je celo med trending topics! (Slovenija, small country, big balls.)

P.s.: Mentre scrivevo questo post la Slovenia ha segnato il primo gol ai mondiali 2010. Ed è tra i trending topics di Twitter! (Slovenija, small country, big balls.)
  



1 comment:

  1. Sono incuriosita dalle borsette Frida Kahlo!
    Farò un giretto sul sito!

    ReplyDelete